Hjælp til at få kortet til at virke

Oplever du problemer med at få kortet til at virke, kan det skyldes at din enheds ikke kan finde din nuværende placering.
Oplever du denne “blå skærm”?Billede 05-11-14 14.54.12
Dette kan du hurtigt løse ved at følge denne vejledning. Du skal blot finde den enhed du benytter i nedenstående liste:

iPhone / iPad:
Klik på Indstillinger
indstillinger
Klik derefter på Anonymitet

Billede 09-11-14 13.44.48

 

 

Klik derefter på Lokalitetstjenester

Billede 09-11-14 13.44.53

Sørg for at Lokalitetstjenester slået til

Billede 09-11-14 13.45.03

Scroll længere ned på siden og sørg for at Sanker altid har lov til at bruge din lokalitet. 
Billede 09-11-14 13.45.13

Start derefter app’en igen og når følgende meddelelse kommer fremskal du blot trykke OK.

Billede 09-11-14 13.55.20
Android:

Alt afhængig af, hvilken version af Android løses problemet under:
Instillinger > Placering > Sæt flueben ved at Google må bruge din placering.
eller
Indstillinger > Placeringstjenester > Sæt flueben ved at Google må bruge din placering.

Udklip1 Udklip2

Start derefter app’en igen og når følgende meddelelse kommer fremskal du blot trykke OK.

Billede 09-11-14 13.55.20

 

Google Chrome
I dialog boksen skal du give tilladelse til at Google Chrome må bruge din placering

chromeEfter du har trykket tillad, skal du lukke hjemmesiden ned og åbne den igen.

Firefox:
I dialog boksen skal du trykker på Del Position før Firefox kan bruge din placering
firefox

Efter du har trykket Del position, skal du lukke hjemmesiden ned og åbne den igen.

Safari:
I dialog boksen skal du give tilladelse til at Safarie må bruge din placering
safari
Efter du har trykket tillad, skal du lukke hjemmesiden ned og åbne den igen.

 

 

Hvis du har problemer med at få kortet til at virke, trods ovenstående vejledninger, er du velkommen til at kontakte Sanker via Facebook-siden eller klikke her for at gå til Kontakt.